Tuesday 5 April 2011

TESTIMONI BEAUTY UMAIRA & UMAR


  1. Testimoni Beauty Umaira 
    Puan Salmiah, Melaka
    1. Setelah mengamalkan beauty umaira selama 2 minggu. Suami saya bertanya apa produk saya guna kerana rasa macam anak dara macam berhubungan intim dan kulit dan payudara sungguh anjal dan pejal.Kini hubby saya pula yang desak saya beli lagi. memang superb

    Puan Khadijah, Mersing
    1. Saya mengalami masalah keputihan yang serius dan masalah hubungan intm.Setelah menggunakan beauty umaira selama 3 hari masalah keputihan saya beransur pulih dan hubungan intim yang dingin kembali pulih.Kulit muka nampak berseri-seri dan jeragat dimuka beransur pulih.

    Faridah, Parit Buntar
    1. Sebelum menggunakan Umaira, berat badan saya lebih kurang 78 kg. Kawan saya mencadangkan saya gunakan Umaira.  Mula2 tu tak berapa percaya sangat. Tapi pada kotak yang pertama saya guna Umaira, saya mula merasakan perubahan berat badan saya. Masuk kotak ketiga, semua pakaian saya sebelum ni dah tak boleh digunakan lagi. Umaira memang hebat.

    Fatimah, Pasir Mas
    1. Saya mengalami sedikit masalah kulit seperti kulit kasar dan gersang serta permukaan kulit muka saya tidak begitu sekata.  Alhamdulillah setelah menggunakan Umaira hampir 2 bulan, kulit saya kelihatan semakin baik dan licin. Kawan2 ofis saya mula bertanya akan perubahan pada kulit wajah saya. Apa lagi saya mulalah promosi Umaira pada kawan2. Ramai yang sudah berpuas hati. Disamping untuk kecantikan, poket pun semakin kembung. Cayalah Umaira, you are the best.

    Testimoni Umar
    Hosni, Kota Bharu
    1. Setelah 6 bulan berkahwin, isteri saya selalu bermasam muka setelah kami bersama. Faham-faham lah apa sebabnya.  Setelah saya di perkenalkan dengan Umar oleh jiran saya, masuk kotak ketiga saya guna, saya mula dapat merasakan perbezaan pistol saya.  Isteri saya juga mengakuinya dan jarang lagi bermasam muka setelah kami bersama. Umar memang best, hidup Umar.

    Haji Yaakob, Perlis
    1. Badan saya selalu kepenatan jika berjalan.  Kadang-kadang rasa tenaga sudah kehabisan jika menaikki tangga lima ke enam langkah.  Tapi setelah menggunakan Umar, saya rasa badan semakin sihat serta dapat menaikki tangga lima ke enam langkah tanpa rasa penat seperti sebelumnya. Saya akan terus gunakan Umar jika terus diberikan rezeki oleh allah.

    Pakcik Deraman, Penang
    1. Saya dah hampir 2 tahun mengalami sakit-sakit sendi serta masalah urat saraf.  Nak pergi masjid pun terpaksa gunakan tongkat.  Tapi setelah menggunakan Umar sebanyak 3 kotak, alhamdulillah saya tak perlu gunakan tongkat lagi untuk ke masjid.  Kesihatan saya semakin baik dan rasa macam muda semula. Terima kasih Umar.

    Ahmad Zamli, Baling
    1. Saya alami masalah buang air besar serta susah untuk tidur.. Mula2 isteri saya yang menggunakan Umaira. Dia mengidap kencing manis dan darah tinggi. Setelah nampak perubahan ketara pada dirinya, saya pun terasa ingin mencuba Umar pula. Memang berkesan, setelah 3 minggu menggunakan Umar, saya dapat buang air dengan lebih selesa serta tiada masalah tidur lagi. 





No comments:

Post a Comment

BORANG PESANAN

Name:
Email Address:
No Telefon
Alamat Penghantaran
Jenis Produk Yang Dipesan & Quantity
Charge Pos Laju
Pembayaraan Melalui :
Bukti Pembayaraan ( copy & paste)
Pertanyaan or Comment
Form provided by Freedback.