Tuesday 5 April 2011

TESTIMONI SABUN EMAS ZMASHA




TERBUKTI pada keluaran Harian Metro Ahad 3/4/2011  berjaya membantu menyelesaikan masalah2 pada wajah.









"Kulit wajah yang kusam membuatkan wajah saya kelihatan tua sebelum usia. Kini selepas 2 minggu penggunaan, kulit wajah saya kelihatan anjal berseri bak kilauan emas. Ramai yang menegur kulit wajah saya kini. Pilihan masa kini Sabun Jongkong Emas ZMasha. Wajah adalah mahkota diri yang amat berharga. Kebersihan kulit wajah amat pentingagar wajah halus, cerah, gebu dan berseri." ZARIN.
Testimoni - Nurhayati...

semakin hari kulit wajah semakin cerah dan berseri. penggunaan 2 kali sehari dan dijadikan masker seminggu sekali , membuatkan wajah saya bersih dan memberikan aura di wajah. penggunaan harian sabun jongkong emas , disusuli dengan pemakaian sebagai masker melalui buih yang terhasil daripada sabun di sekitar dan leher pada setiap minggu dapat menjadikan tona kulit lebih sekata, anjal, lembut, cerah dan gebu...."




"Kulit wajah yang kusam dan parut jerawat jelas kelihatan malah wajah saya tak berseri dengan masalah kulit yang dihadapi membuatkan diri saya nampak tua sebelum usia kini selepas penggunaan sabun jongkong emas zmasha kulit wajah saya kelihatan anjal, cerah dan berseri. Ramai yang menegur kulit wajah saya kini kebersihan wajah yang utama pilihan saya ialah sabun jongkong emas. Semakin hari garisan halus berkurangan. Hasilnya saya berpuas hati membersih wajah disamping ianya menaikan aura seri wajah saya yang selama ini kusam tanpa penjagaan.", Zieza.





Mengalami Perubahan pada kulit wajah mereka selepas menggunakan Sabun Emas ZMasha 24k. Lebih lembut. licin dan warna kulit lebih sekata




No comments:

Post a Comment

BORANG PESANAN

Name:
Email Address:
No Telefon
Alamat Penghantaran
Jenis Produk Yang Dipesan & Quantity
Charge Pos Laju
Pembayaraan Melalui :
Bukti Pembayaraan ( copy & paste)
Pertanyaan or Comment
Form provided by Freedback.